close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

טיול לארה"ב לאוכלוסייה המסורתית

מערכת שורשיב חשוון, תשפב18/10/2021

במאמר זה נספר מידע על ארצות הברית, וכן נציין מקומות מומלצים בדגש על אוכלוסייה מסורתית ועוד

תגיות:
ארצות הברית תמיד הייתה משאת נפשם של רבים, החל מהיהודים הנאנקים תחת סבלות עמי אירופה וכלה באנשים המעוניינים לתור את הארץ ששמעה קסם להם מאד. ארצות הברית של אמריקה היא יעד נכסף לטיול בני כל המגזרים שמחים לטוס אליה ולהנות מטיול קסום ואיכותי, ובעיקר להכיר ארץ אחרת ששמעו עליה מרחוק. במאמר זה נספר מידע על ארצות הברית, וכן נציין מקומות מומלצים בדגש על אוכלוסייה מסורתית ועוד.

נעים להכיר ארצות הברית
ארצות הברית מכילה 50 מדינות ושטחה הוא השלישי מגודל מדינות העולם וכן כמעט בכל המדינות יש קשר יבשתי. ישנן שתי מדינות השייכות
לארצות הברית, אך הן רחוקות ממנה ואין בהן קשר יבשתי ארצות אלו חצי אלסקה והאי הוואי.

למה לטייל בארצות הברית?
ארצות הברית משתרעת כאמור על פני שטח, הכולל בתוכו נופים רבים וייחודיים, שלא תמצאו בשום ארץ אחרת, שכן ניתן לטייל בה בין הרים ובין עמקים. ניתן למצוא בה לא רק נופים נהדרים, אלא גם מוזיאונים מהטובים בעולם, המכילים יצירות אומנות מקוריות של אמנים מפורסמים. אוהבי הספרות ימצאו את הספרייה הלאומית, המכילה מגוון רחב של ספרים בשפות שונות ברחבי העולם בשלל רחב של נושאים. בארצות הברית פזורים בתי כנסת ישנים וחדשים.

ניתן למצוא מגוון רחב של מסעדת כשרות, וכן בתי חב"ד פזורים בכל המדינות. יש קהילות חרדיות גדולות עם מערכת ענפה של מסעדות המתאימות לשומרי כשרות עם אוכל יהודי מקורי וטעים במיוחד.

הוצאת הויזה לקראת הטיול
נכון להיום היות ואנו נמצאים בתקופה של הקורונה וההגבלות שהיא הביאה איתה, על אחת כמה וכמה מומלץ להתחיל את התהליך להוצאת ויזה לארה"ב מוקדם ככל האפשר ואפילו שנה לפני, מכיוון שהשגרירות עובדת במכנות חלקית ומומלץ לבדוק מראש כמה זמן לוקח להוציא ויזה לארה"ב ולהתחיל את התהליך בשלב מוקדם ככל האפשר בכדי להימנע מאכזבה או מלחץ לפני הטיול. כמו כן עליכם להחליט עם ברצונכם לעשות את תהליך הגשת הבקשה לבד ולמלא טפסים לויזה לארה"ב באופן עצמאי או בעזרתה של חברה. מצד אחד חברה יכולה לחסוך לכם זמן ומצד שני צריך לקחת בחשבון את העלויות הכרוכות בהסתייעות על ידי חברה.

רעיונות לטיול בארצות הברית
יחד עם זאת ישנם מקומות בארצות הברית שאם לא תהיו בהם פספסתם את כל הטיול.

• פסל החירות
אחת הערים המפורסמות ביותר בארצות הברית היא העיר ניו יורק, ועוד יותר מהעיר עצמה מפורסם הסמל של העיר הוא פסל החירות. מדובר על פסל גדול במיוחד, שהפך במשך השנים לסמלה של ארצות הברית בכלל וניו יורק בפרט בעיני רבים הוא מסמל את ייחודה של ארצות הברית כחברת מהגרים.

• פארקים לאומיים
בארצות הברית כולה יש מעל 50 פארקים לאומיים. יתרונם של פארקים האלו שיש להם נוף מדהים ושבילים מסומנים היטב.

• מפלי הניאגרה
עוד מקום שבו כדאי לבקר והוא מדהים ביופיו בם מפלי הניאגרה הנוצרים מנהר הניאגרה. יתרונם הגדול בכך הוא שהם כמות גדולה של מים נשפכת בזרם חזק, וקרני השמש הפוגעות במים יוצרות קשת של צבעים המרהיבה ביופייה.

• קהילות יהודיות בתי כנסת ומוזאונים
ישנם בתי כנסת רבים ופעילים שניתן להתפלל בהם כמו כן יש מגוון רחב של מוזיאונים ביניהם מוזיאון הילדים בניו יורק.
לסיכום: טיול לאוכלוסייה מסורתית חייב לכלול אתרים שומרי מסורת כמו בתי כנסת, מסעדות שונות, מוזיאונים, וכן נופים שונים שניתן לראות רק בארצות הברית. מאמר זה נותן מידע על ארצות הברית ועל מקומות מותאמים לאוכלוסייה זו.
לסיוע בהוצאת ויזה לארה"ב בקרו באתר של חברת FAST VISA המתמחה בהוצאת ויזה לארה"ב מהר ובקלות:
https://www.fastvisa.co.il/

לייעוץ טלפוני למילוי והגשת הטפסים: 050-464-6274

טיול נעים ומבורך,
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה